Klager

Nogle gange sker det, at et produkt ikke lever op til den ønskede kvalitet, og så hjælper vi dig naturligvis med at reklamere. Følg nedenstående trin og udfyld din sag med oplysninger, så vi kan behandle din sag hurtigere:

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget et beskadiget produkt?
Som kunde er du ansvarlig for at pakke ud og kontrollere, at produkterne i din pakke er fejlfrie inden for 3 dage efter modtagelsen. Hvis pakken er blevet beskadiget under leveringen, skal du anmelde skaden direkte til dit postvæsen eller til den fragtmand, der leverer pakken. Send din fejlrapport inden for 3 dage til Baby-love kundeservice, så hjælper vi dig.

Da børns sikkerhed er vores fælles hovedfokus, bør forbrugerne aldrig samle eller bruge defekte varer, før de har fået tilladelse til det. Vi beder dig derfor om at vente med at samle/bruge produktet, indtil vi har haft tid til at behandle din sag. Vi kan ikke garantere, at en reklamation kan accepteres, når produktet er monteret. 

  1. Send os venligst en e-mail på [email protected] (angiv altid ordrenummeret, når du klager)
  2. Vedlæg altid billeder af eventuelle skader og også af emballagen, så vi kan se, hvad problemet er
  3. Beskriv fejlen på produktet (hvis produktet består af flere dele, skal vi vide præcis, hvilke dele der er beskadiget i henhold til nummereringen i manualen)
  4. Vi behandler derefter din sag så hurtigt som muligt og vender tilbage til dig, så snart vi hører fra leverandøren. Vi beder dig om at vente, da det kan tage nogle få arbejdsdage at få svar på en klage. Det siger sig selv, at vores absolutte mål er at løse sagen så hurtigt som muligt. I tilfælde af konflikt vil vi følge anbefalingerne fra det generelle klageudvalg

Klager

Nogle gange sker det, at et produkt ikke lever op til den ønskede kvalitet, og så hjælper vi dig naturligvis med at reklamere. Følg nedenstående trin og udfyld din sag med oplysninger, så vi kan behandle din sag hurtigere:

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget et beskadiget produkt?
Som kunde er du ansvarlig for at pakke ud og kontrollere, at produkterne i din pakke er fejlfrie inden for 3 dage efter modtagelsen. Hvis pakken er blevet beskadiget under leveringen, skal du anmelde skaden direkte til dit postvæsen , eller til den fragtmand, der leverer pakken. Send din fejlrapport inden for 3 dage til Baby-love kundeservice, så hjælper vi dig.

Da børns sikkerhed er vores fælles hovedfokus, bør forbrugerne aldrig samle eller bruge defekte varer, før de har fået tilladelse til det. Vi beder dig derfor om at vente med at samle/bruge produktet, indtil vi har haft tid til at behandle din sag. Vi kan ikke garantere, at en reklamation kan accepteres, når produktet er monteret. 

  1. Send os venligst en e-mail på [email protected] (angiv altid ordrenummeret, når du klager)
  2. Vedlæg altid billeder af eventuelle skader og også af emballagen, så vi kan se, hvad problemet er
  3. Beskriv fejlen på produktet (hvis produktet består af flere dele, skal vi vide præcis, hvilke dele der er beskadiget i henhold til nummereringen i manualen)
  4. Vi behandler derefter din sag så hurtigt som muligt og vender tilbage til dig, så snart vi hører fra leverandøren. Vi beder dig om at vente, da det kan tage nogle få arbejdsdage at få svar på en klage. Det siger sig selv, at vores absolutte mål er at løse sagen så hurtigt som muligt. I tilfælde af konflikt vil vi følge anbefalingerne fra det generelle klageudvalg

Klager

Nogle gange sker det, at et produkt ikke lever op til den ønskede kvalitet, og så hjælper vi dig naturligvis med at reklamere. Følg nedenstående trin og udfyld din sag med oplysninger, så vi kan behandle din sag hurtigere:

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget et beskadiget produkt?
Som kunde er du ansvarlig for at pakke ud og kontrollere, at produkterne i din pakke er fejlfrie inden for 3 dage efter modtagelsen. Hvis pakken er blevet beskadiget under leveringen, skal du anmelde skaden direkte til dit postvæsen eller til den fragtmand, der leverer pakken. Send din fejlrapport inden for 3 dage til Baby-love kundeservice, så hjælper vi dig.

Da børns sikkerhed er vores fælles hovedfokus, bør forbrugerne aldrig samle eller bruge defekte varer, før de har fået tilladelse til det. Vi beder dig derfor om at vente med at samle/bruge produktet, indtil vi har haft tid til at behandle din sag. Vi kan ikke garantere, at en reklamation kan accepteres, når produktet er monteret. 

  1. Send os venligst en e-mail på [email protected] (angiv altid ordrenummeret, når du klager)
  2. Vedlæg altid billeder af eventuelle skader og også af emballagen, så vi kan se, hvad problemet er
  3. Beskriv fejlen på produktet (hvis produktet består af flere dele, skal vi vide præcis, hvilke dele der er beskadiget i henhold til nummereringen i manualen)
  4. Vi behandler derefter din sag så hurtigt som muligt og vender tilbage til dig, så snart vi hører fra leverandøren. Vi beder dig om at vente, da det kan tage nogle få arbejdsdage at få svar på en klage. Det siger sig selv, at vores absolutte mål er at løse sagen så hurtigt som muligt. I tilfælde af konflikt vil vi følge anbefalingerne fra det generelle klageudvalg